Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką Plików Cookies. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
  
AKCEPTUJĘ

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/virtualki/24162/modules/mod_bootstrapnav/helper.php on line 75

OFBOR pyta Krajowy Instytut Mediów o wybór wykonawcy badań

 

23 marca br. opublikowana została w Wirtualnych Mediach informacja o udzieleniu zamówienia przez Krajowy Instytut Mediów (KIM) spółce Alternatywa Polska (AP)  na realizację badania "Realizacja badania ciągłego tzw. Trackingu dotyczącego konsumpcji techniką wywiadu telefonicznego z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego i systemu do realizacji wywiadów CATI". Zamówienia udzielono w trybie negocjacji, bez przetargu, na kwotę ponad 23 mln zł.

28 marca br. Zarząd OFBOR wystosował do Krajowego Instytutu Mediów pismo w trybie udzielenia informacji publicznej nt. szczegółów wyboru wykonanawcy badania.

 

Link do artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/krajowy-instytut-mediow-wybral-alternatywe-polska-kontrakt-na-blisko-24-mln-zl

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:150158-2022:TEXT:PL:HTML&src=0.

KIM pismo 28 03 2022

Odpowiedź KIM:

KIM Odp 1

 

14 kwietnia br. ponowne pismo Zarządu OFBOR do Krajowego Instytutu Mediów, w trybie udzielenia informacji publicznej:

 

KIM pismo 14 04 2022 Page 1

KIM pismo 14 04 2022 Page 2

 

Odpowiedź KIM:

 

KIM Odp 2

 

 

Sprawa jest również szeroko komentowana w mediach.

Publikacje w WM:

30.03. https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ofbor-pyta-krajowy-instytut-mediow-zamowienia-alternatywa-polskiej-na-24-mln-zl-bez-przetargu

05.04. https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/radio-track-krajowy-instytut-mediow-sluchalnosc-radia-polskie-radio-rmf-eurozet

6.04. https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/krajowy-instytut-mediow-kim-sluchalnosc-radia-radio-track-miroslaw-kalinowski

07.04. https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/krajowy-instytut-mediow-jak-wyglada-badanie-sluchalnosci-radia-jak-dziala-odchodzimy-od-podejscia-w-ktorym-liczy-sie-sila-marki

11.04. https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/krajowy-instytut-mediow-alternatywa-polska-kto-za-tym-stoi

11.04. https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/radio-357-radio-nowy-swiat-w-internecie-6-10-razy-wiecej-sluchanej-niz-trojka-wyzej-tylko-rmf-fm

 

Publikacje w  Press:

5.04. https://www.press.pl/tresc/70200,badanie-krajowego-instytutu-mediow-zawyza-wyniki-sluchalnosci-polskiego-radia

7.04. https://www.press.pl/tresc/70242,nowy-pomiar-sluchalnosci-jest-realizowany-metoda-day-after-recall---tak-jak-radio-track

8.04. https://www.press.pl/tresc/70279,nowe-badanie-sluchalnosci-radia-dla-krajowego-instytutu-mediow-realizuje-firma_-ktorej-nikt-nie-zna

 

 ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________